۱۳۹۳ مرداد ۲۳, پنجشنبه

رسانه به عنوان ابزار تسویه حساب

در شوریده‌بازارِ رسانه‌های ایران، خودزنی‌های رسانه‌های رسمی هم حکایتی دارد. ایران و پایتختش هنوز از شوک سقوطِ صبح‌گاهیِ «ایران 140» بیرون نیامده، ایسنا مطلبِ طنزی روی صفحه‌ی اولش گذاشته با این عنوان «هیچ هواپیمایی در ایران سقوط نکرده است» و به خیالش به رسانه‌هایی تاخته که اخبار را وارونه می‌کنند. فارغ از سنجیدنِ این هدف، شوخی کردن با فاجعه‌ای که می‌توانسته و می‌تواند سرِ هر کسی بیاید، مساله‌ای که فکرِ آدم‌ها را به قدری مشغول کرده که ناله‌های شخصی را فعلاً گوشه‌ای گذاشته‌اند، حماقتِ نبوغ‌مانندی می‌خواهد.

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر